data publikacji: 2014-12-19 autor artykułu: Milena Stasiak Orzekanie w sprawie dzieci z afazją - działania ZG PZL.
Wszyscy wiemy, że w stosunku do dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji mamy jako specjaliści różne trudności, przede wszystkim diagnostyczne.
Wynika to ze zróżnicowanej terminologii oraz bardzo różnorodnych objawów zaburzenia. U wszystkich dzieci afatycznych występują mniej lub bardziej nasilone zaburzenia rozumienia mowy.
Ze względu na równie poważne potrzeby edukacyjne i terapeutyczne dzieci z tzw. percepcyjną postacią zaburzeń mowy i języka Komisja Oświaty ZG PZL we współpracy z p. Elżbietą Drewniak-Wołosz i p. Anną Paluch (Małopolski Oddział PZL) przygotowała poniżej zamieszczone pismo do dyrektora Departamentu Zwiększania Szans Edukacyjnych MEN.
W pole poniżej wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać od nas najnowsze informacje.
Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym. Administrator Danych, Polityka Prywatności.